
S’amplia el termini per inscriure’s a la Gala de Talento Sénior
La segona edició de la Gala de Talento Sénior se celebrarà el pròxim 17 de novembre. Una gala que, enguany, torna al Teatre Sagarra per donar visibilitat i reconeixement a les persones que tinguin al voltant 65 anys o més i descobrir el potencial secret dels colomencs i les colomenques. Des de l’Ajuntament, les inscripcions per participar-hi s’han ampliat fins al 6 de novembre.
Per inscriure’s, només fa falta omplir el formulari de participació que es troba a l’entrada de l’Ajuntament o als centres cívics de la ciutat.
El propòsit de la gala és trencar amb l’estereotip de l’edatisme a la ciutat, és a dir, prejudicis sobre les capacitats de les persones majors. Com l’any passat, hi haurà premis pels guanyadors per les diferents categories esportiva, artística, naturista, tradicional i especial.
Fotos: Pasión por Santako