Skip to main content

Esports

La Grama passa ronda guanyant un altre equip de Segona B

  • Josep M. Roca

L’Espanyol B, un dels equips en millor moment de la Segona RFEF, va caure al Nou Municipal en el partit de la sisena ronda de la Copa Catalunya Masculina. L’equip perico, que completava l’acta amb tres jugadors del filial C (Vilassar de Mar, de Tercera RFEF) —tal com permet el reglament— i algun juvenil, no va poder amb una Grama que, fins i tot, es va permetre el luxe de fallar un penal: Roger Peris va executar un “Panenka” que va topar amb el travesser.

Tot i la superioritat tècnica dels visitants, els colomencs van mostrar la seva millor cara i, tal com havia passat en la ronda anterior davant el Girona B (també de Segona RFEF), van ser capaços de generar les millors ocasions. A més del penal, tres mà a mà contra el porter Àlex Ruiz que Orellana i Bilal no van poder materialitzar podrien haver augmentat l’avantatge local.

Una defensa sòlida, un bon control de la pilota i una imatge molt diferent de la mostrada en els sis partits de Lliga jugats a casa van permetre a la Grama accedir amb justícia a la setena ronda. El gran gol de Josep Bonilla, en el minut 36 —que podeu veure en el vídeo— va donar una victòria important que pot aportar confiança a l’equip de cara al proper partit de competició, que es disputarà diumenge 7 de desembre al camp del líder, el Badalona. Un derbi que promet fortes emocions.

La setena ronda correspon als vuitens de final i la jugaran els nou equips classificats: Peralada (Girona), Lleida Esportiu (Lleida), Camp Joliu (Tarragona) i Sabadell, Terrassa, Grama, Muntanyesa, Cornellà i Sant Andreu. A aquests se’ls afegirà Europa, que havia quedat exempt en el sorteig. Inicialment, els aparellaments es fan per proximitat geogràfica, tot i que la distribució dels equips —set de Barcelona i un de cada altra província— ho fa més complicat.

D’aquests vuitens sortiran cinc guanyadors que jugaran els quarts amb Andorra, Barça B i Gimnàstic, equips que l’any passat competien a Primera RFEF. Així, els quarts de final tindran un total de vuit equips, i d’aquí es decidirà la final. Un cop disputada la setena ronda al desembre, la fase final de la competició no té dates preestablertes.

El servei de premsa de la FCF tampoc ha facilitat encara la data del sorteig dels aparellaments dels vuitens.