Skip to main content

Esports

La Grama vol guanyar demà a casa a l’Europa B i ser primera

  • Carlos Alcivar

En una línea ascendent es troba la Grama de Roberto Morales que vol ocupar la primera posició de play-off en el classificatori de Tercera RFEF. Demà, a les 11:45 h, al Municipal de la Grama, el conjunt gramenc rebrà a l’Europa B, que visita Santa Coloma per la sisena jornada de lliga.

Els aficionats de la Grama viuen temps d’il·lusió i goig en veure un bon començament de temporada del seu equip. Amb les victòries a Tona i Can Vidalet, la Grama es troba en segona posició i amb 10 punts, només a un del Badalona qui és el rival a batre per ostentar la primera posició. Mentre es disputa el partit contra l’Europa B, els badalonins s’hi juguen el liderat contra el San Cristóbal. Tot dependrà de si la Grama guanya demà a casa i el Badalona perd en el seu partit.

No serà gens fàcil. La Grama, tot i sumar deu punts en les cinc jornades passades, encara no ha estrenat victòria a casa. En la temporada passada, els escapolats van guanyar a Santa Coloma per 1-2, mentre que a la volta van ser els de la Grama qui guanyaren al camp rival per 3-4. Amb la motivació pel lideratge, demà pot ser una cita especial pels gramencs i tota l’afició, que vol veure més d’aquest equip ambiciós i que s’atreveix amb el joc i filosofia de Roberto Morales.

En aquesta línia la Grama fa una crida a l’afició, que posarà les entrades a cinc euros pels colomencs que ho acreditin amb el DNI. Per la resta, l’entrada general serà de deu euros.

Fotos: FE Grama