Skip to main content

Esports

La final de l'Eurocopa femenina es podrà veure a La CIBA

  • Xavi López

Aquest diumenge 27 de juliol, La CIBA tornarà a ser punt de trobada per a les aficionades al futbol amb la retransmissió en directe de la final de l’Eurocopa femenina 2025, que enfrontarà Espanya i Anglaterra en un duel que ja és clàssic. La cita tindrà lloc a les 18h, i es podrà seguir gratuïtament en pantalla gran a l’equipament feminista. 

La selecció espanyola arriba per primera vegada a una final d’una Eurocopa, després de super en semifinals a Alemanya, decidint-se per un gol d’Aitana Bonmatí en la pròrroga. L’equip tornarà a veure’s les cares amb Anglaterra, rival a qui ja va vèncer a la final del Mundial 2023. Aquella final també es va poder seguir a La CIBA, en un ambient festiu i reivindicatiu que enguany es repetirà.

Una de les protagonistes de l’encontre és, sens dubte, la colomenca Laia Aleixandri, nova jugadora del FC Barcelona i peça clau a la defensa espanyola. Aleixandri, però, no va poder disputar la semifinal per acumulació de targetes. Si no hi ha grans canvis d'última hora, Aleixandri hauria de ser titular en la final.