La nova proposta d'Oriol Pla aterra al Teatre Sagarra
Aquest divendres 3 d’octubre a les 19h, el públic de Santa Coloma té una cita amb “Gola”, la nova creació de Pau Matas Nogué i Oriol Pla Solina, que posa al centre l’obsessió per voler-ho assaborir tot. Una proposta que entén la gola no només com a necessitat, sinó també com a vici i excés, amb una mirada escènica que combina múltiples llenguatges.
Un espectacle de fronteres
A l’escenari, l’únic intèrpret, Oriol Pla, inicia un viatge en un espai en constant transformació. L’obra juga amb els límits entre la veu i la paraula, la performance i el teatre, el moviment i la dansa, el bufó i el clown, convertint-se en una metàfora de la trampa amagada darrere la il·lusió de poder-ho engolir tot.
La dramatúrgia compta amb la col·laboració de Jordi Oriol, reforçant l’aposta per un llenguatge escènic híbrid i provocador.
Fitxa artística
-
Creació i direcció: Pau Matas Nogué i Oriol Pla Solina
-
Col·laboració en la dramatúrgia: Jordi Oriol
-
Intèrpret: Oriol Pla Solina
Entrades encara disponibles
Les entrades, amb un preu de 15 €, es poden adquirir aquesta mateixa setmana:
-
El divendres 3, de 10 a 14h i a partir de les 17h, a taquilla.
-
Dues hores abans de l’inici de la representació.
-
També es poden reservar trucant al 93 462 40 54.
Foto: Teatre Sagarra