
Serra de Marina vibrarà avui i demà amb les festes de barri
Les festes de barri no s’aturen, i aquest divendres i dissabte serà el torn de Serra de Marina, que vibrarà amb les actuacions i activitats que hi ha preparades. En el dia d’avui, a partir de les 10h, es prepararà la decoració i el muntatge de l’espai de la festa, que tindrà lloc al Parc de la Farigola.
A més, durant el matí es farà el muntatge de l’exposició de fotografies del barri 2024-2025, i fins a les 13h hi haurà inflables per als més petits. Per la tarda, a les 18:30h, es farà el concurs Got Talent infantil, on nens i nenes mostraran els seus millors talents.
A continuació, a les 20:30h, hi haurà una exhibició de ball zumba amb The Lounge. A les 22h, el grup de rock Motosierras tocarà en directe els millors èxits. Finalment, a les 23:30h, la festa continuarà amb l’actuació del Grup DJ Las Meigas.
Demà, dissabte 28 de juny, la programació començarà a les 9:30h, amb una classe de ioga a les pistes de bàsquet. A les 10h, hi haurà xocolatada, jocs infantils i taller de manualitats, i a les 10:30h es farà també un taller de castellers. A les 12h, la festa de l’escuma refrescarà l’ambient. A més, durant tot el matí es posarà un mercat de parades de segona mà i artesania.
Per la tarda, a les 19h, tindrà lloc una actuació de màgia i mímica de Mister C The Clown, amb la companyia de Mundoceska. A les 21h, Dani Moreno serà l’encarregat de donar el pregó de festes, i a les 21:30h es farà un sopar d’alforges. A les 22h, es podrà gaudir d’una comèdia musical, i a les 22:30h se celebrarà el desè aniversari de Dance Music Events Festival.
Per últim, a les 23h se sortejarà un sopar al restaurant Lluerna, i la festa finalitzarà a partir de les 23:30h, amb la música sense límits de Dance Music Events.