La CIBA serà la seu internacional del Build Peace 2025
Els dies 21, 22 i 23 de novembre, Santa Coloma serà la seu de la pròxima Build Peace 2025. Una conferència internacional que reunirà entre 300 i 400 activistes de més de 60 països del món per abordar qüestions que vulneren els drets humans, la comunitat digital, l’art i la pau internacional.
Cada any, des de 2014, se celebra aquesta conferència, que enguany té per lema Cap a un plurivers de pau. El tema principal serà la innovació i l’ús d’eines creatives per crear i fomentar la pau i convivència. Un acte coorganitzat per l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) i l’Ajuntament de Santa Coloma.
La conferència consistirà en tres jornades que se celebraran en La CIBA per dissenyar de manera col·lectiva (i global) noves eines i processos per abordar conflictes, polarització d’idees, desigualtats i manca de la confiança.
La fita convida a ponents, artistes i tallers que vagin en la mateixa línia de Build Peace, que oferirà taules rodones i actes culturals amb convidats internacionals que treballen en organitzacions nacionals del seu país, institucions acadèmiques, de Nacions Unides, de la societat civil i del sector privat.
Les últimes tres edicions s’han celebrat en Filipines, Kènia i Alemanya, respectivament. Una oportunitat per reflexionar i contribuir a les necessitats del món.
Fotos: Arxiu