Qui és “La senyora Macbeth”? estrena avui a la sala Miquelet
Amb la programació ordinària del Teatre Sagarra, el teló es tornarà a pujar avui 6 de febrer, amb La Senyora Macbeth, obra en residència a Santa Coloma i dirigida per Ferran Madico. Una peça teatral sobre la introspectiva del conflicte intern i l’individu.
L’obra començarà a les 19 h a la Sala Miquelet. Un espectacle íntim en què es coneixerà la identitat de l’enigmàtica “senyora Macbeth” i la d’un mateix, i si el determinisme social és tan irrefutable a les nostres vides i, llavors, qui és l’enemic a batre, existirà la llibertat? Totes aquestes qüestions s’abordaran avui al teatre.
Des del Teatre Sagarra també avisen que les taquilles continuaran obrint-se només dues hores abans del començament de cada obra.
Foto: Teatre Sagarra