Skip to main content

Cultura

Cap de setmana firaire a la 19a edició del Passatge Insòlit

  • Carlos Alcivar

Després de quasi una setmana de la inauguració del Passatge Insòlit, la 19a edició del festival de les arts del firaire té preparades vuit espectacles i quatre atraccions de fira als jardins de la Torre Balldovina aquest 26 i 27 d’octubre.

Durant el cap de setmana insòlit hi haurà la visita d’ Aliens, un espectacle itinerari i gratuït sobre aquests visitants de la ciutat que aprendran costums humans. Per les altres activitats els preus oscil·laran entre un i sis euros. Per exemple, Les circs de puces savantes, un circ minúscul, un espectacle ambulant de dimensions petites de teatre, dansa, titelles i música.

Els visitants podran veure aquest cap de setmana en diferents sessions Che fai tu, Luna, in ciel, el recorregut del globus que somia a arribar a la lluna. Al vespre dels dos dies, Eden, un cabaret  de cent espectadors amb personatges grotescos, titelles i una ballarina que dansarà a l’aire lliure.

Enguany es podrà visitar també  l’experiència immersiva El circ dels sentits, que jugarà amb el tacte dels llocs, les persones  i els objectes. Hi haurà jocs i atraccions com Dia de pesca, El Triabòlic, un Martell de fira i la Nòria de fusta del Passatge Insòlit.

A l’Auditori de la Torre Balldovina tindrà un espectacle de L’aneguet lleig, amb interpretacions musicals de Txaikovski i de la banda original composta per Mariona Sagarra. A la plaça Pau Casals, Maharadja, el meravellós doctor de l’orient visitarà Santa Coloma per fer consultes als ciutadans, i La Clau del Circ, amb la carpa preparada per una mostra de trucs i espectacles.

Consulteu el programa i les entrades al següent enllaç.

Fotos: Passatge Insòlit