Pare i Mare Noel visiten avui els nens de Santa Coloma
Avui, 14 de desembre, Pare Noel i Mare Noel sortiran des de la seva casa a Laponia per repartir la màgia del Nadal pels carrers de Santa Coloma. La comitiva nadalenca, plena de llum, música i esperit festiu, recorrerà la plaça de la Vila i els carrers del centre en la quarta edició de la Rúa de Pare i Mare Noel.
Aquesta iniciativa està impulsada per l’Associació sense ànim de lucre de Micropigmentació Estètica Paramèdica i Oncològica (AMEPO) i Quida, amb la col·laboració de diverses entitats i escoles com AFA FEDAC, Pretty Woman, Purpurina, Grallers de Gegants de Santa Coloma, Banda Musical d’Hospitalet de Llobregat, Airiños da Nosa Galicia, Percussió Santaquemola i l’Escola de Dansa La Mani. També compta amb el suport dels patrocinadors Finques Agustí i Mercanta Import (Badalona).
La comitiva començarà a la plaça de la Vila, continuarà fins a Llorenç Serra i després circularà per l’avinguda Santa Coloma, amb tornada per la mateixa via. El recorregut seguirà per Pompeu Fabra, avinguda Generalitat i Sant Benet, per acabar a la plaça Catalunya, oferint un gran espectacle comunitari.
Segons Pare Noel, els infants de la ciutat rebran uns 200 kg de caramels sense gluten i també hi haurà regals per als residents més grans de la Residència Lantus Olimpo. “Cap nen ni cap gran es quedarà sense regal”, assegura Noel, que avança la seva tasca abans del 25 de desembre per atendre altres infants del món.
La comitiva comptarà amb un seguici acolorit d’elfs i elfas, músics, soldadets de plom i altres figures màgiques. Els organitzadors remarquen que la Rúa de Pare i Mare Noel és pionera al país, al incloure tant la figura de Pare Noel com la de Mare Noel.