Skip to main content

El Singuerlín allarga l’estela del lideratge i s’escapa del Turó

  • Carlos Alcivar

90 minuts de plena tensió al Municipal de Can Zam 2. El CF Singuerlín va imposar-se diumenge passat al Turó de la Peira amb un únic gol de David Pérez que revalida el lideratge del Singuerlín i l’allunya dels seus perseguidors de Nou Barris, que van plantejar un partit ajustat als verd-i-blancs.

Ja ho sabia el conjunt colomenc, que el partit del cap de setmana no seria gens fàcil. La primera part va estar condicionada per un xoc d’estils entre el primer i segon de la lliga. El Singuerlín va sortir amb gran control del mig camp i les ocasions més clares de gol, tant en jugades col·lectives com en pilota aturada, mentre que el Turó resistia i esperava l’ocasió per treure la pilota i fer mal als locals, sense esperances, ja que la muralla verd-i-blanca no deixava esquerdes visibles.

El segon assalt a Can Zam començaria amb una doble groga que expulsaria al número 5 del Turó, Josue. Amb la falta a favor del Singuerlín, David Pérez ficaria amb el cap el primer i únic gol del partit, gràcies a una centrada i un gran cop ajustat que li va ser impossible d’aturar al porter visitant.

Amb l’avantatge numèric de jugadors i el gol del Singuerlín al marcador, un podria pensar que els colomencs tenien gran part del partit fet. No va ser així, doncs el Turó de la Peira va començar a pressionar i entorpir el joc posicional del Singuerlín, que va sofrir gran part del segon temps sense la pilota. Va ser vital el gran treball en equip i de jugadors com Kandeh, Aguilar i Carri en la recuperació i creació de joc per mantenir la pilota.

L’àrbitre va tenir també un partit difícil, marcada per les tensions entre els jugadors al camp. El Singuerlín va saber aguantar els minuts finals, resistint els atacs dels de Nou Barris i consolidant la victòria.

Ángel Gálvez es pronuncia: “Tot pot passar”

“Hem de ser humils i recordar que encara queden 27 punts per disputar. Pot passar de tot, de tenir bons partits a encadenar derrotes consecutives. Ens hem de mantenir amb el cap fred”, declarava l’entrenador Ángel Gálvez a El mirall.net.  

Abraçades i crits d’alegria dels jugadors, nerviosisme després de la victòria i festa al vestuari. El Singuerlín aconseguia treure vuit punts d’avantatge sobre el Turó i sumar fins al 52. Victòria important que continua mantenint el somni de l’ascens del club.

El calendari de partits al març li comprèn altres tres finals al Singuerlín: el 14 de març visitarà al Poble Sec, el 22 rebrà al Borges Blanques i el 28 es mesurarà a domicili contra l’Igualada. Aquest últim, en tercera posició del grup amb 40 punts i que ve de perdre contra el Castellar, fet que ajuda també al lideratge del Singuerlín.

Fotos: C. A