Industrias empata a Ferrol i es manté a set punts sobre el descens
Industrias va empatar a la pista de l’O Parrulo Ferrol (2-2) el passat diumenge, en el primer partit de Lliga després de l’aturada per l’Eurocopa 2026. Tot i que l’equip es va avançar amb un doblet de Povill, els gallecs van aconseguir l’empat en els últims minuts.
El partit es va iniciar amb domini industrial, amb ocasions de diversos jugadors per a inaugurar el marcador. Però no va ser fins al minut 14 quan va arribar el primer gol, a través d’una passada prèvia de Tolrà. En la segona meitat, els locals van fer un pas endavant i van rondar el gol, però Frezzatto a porteria ho va evitar en múltiples ocasions.
El segon va arribar en el minut 32, en una jugada de contracop, de nou conduïda per Tolrà i que va finalitzar Povill. L’equip no va ser capaç de mantenir l’avantatge i en tan sols tres minuts els gallecs van fer dos gols. El primer per part d’Orzáez i el segon de Novoa, que va deixar uns instants finals de màxima emoció.
El repartiment de punts situa a Industrias amb 18 punts, ara amb set sobre la zona de descens. L’equip es troba en l’antepenúltima posició, però té un partit menys que l’Osasuna Magna, que ha disputat la següent jornada de forma avançada.
L’entrenador, Xavi Closas, va declarar després del partit que “aquest punt l’hem de fer bo la setmana que ve guanyant contra Ribera Navarra a casa”. Industrias rebrà als navarresos el pròxim diumenge, 22 de febrer, a les 13h, en el Pavelló Nou. Per aquesta ocasió, el club sorteja 100 entrades dobles a través del seu Instagram.
Fotografies: Industriasmedia