Xavi Closas i Adolfo, premiats a la Gala de les Estrelles
L’entrenador d’Industrias, Xavi Closas, i el jugador de futbol sala colomenc Adolfo Fernández, actual del Barça, han estat premiats a la 13a edició de la Gala de les Estrelles, organitzada per la Federació Catalana de Futbol (FCF). Tots dos han revalidat per segon any consecutiu els guardons a millor tècnic i jugador de futbol sala català, respectivament.
Closas ha estat escollit com a guanyador amb el 43,59% dels vots, entre tres candidats. El jurat ha destacat els bons resultats de la temporada 2024-2025, quan Industrias va tornar a estar a punt de disputar els play-offs. També ha remarcat que ha guanyat dues de les tres últimes edicions de la Copa Catalunya, i ha quedat subcampió en la darrera.
En la mateixa categoria, ha quedat en segona posició, amb el 30,77% dels vots, el colomenc Javi Rodríguez, actual entrenador del Barça.
Per la seva part, Adolfo ha aconseguit la seva quarta estrella, amb un 66,67% dels vots. El jurat ha valorat la seva dilatada trajectòria i la seva actuació durant la darrera campanya, malgrat els problemes físics que va patir. El jugador va marcar a les semifinals i la final pel títol de Lliga i també va fer gol en l’última final de la Copa catalana.
La Gala de les Estrelles va tenir lloc el passat dilluns a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona i van assistir com a premiats altres personalitats del futbol com Javi Puado, Pau Cubarsí o Míchel Sánchez. Aquesta edició també ha reconegut a futbolistes com Lamine Yamal, Aitana Bonmatí o Alexia Putellas, tot i que no hi van ser presents a l'acte.