Skip to main content

Veu Animal enceta una nova fira aquest cap de setmana

  • Carlos Alcivar

La fira animalista de Veu Animal torna un any més a Santa Coloma amb més ganes que mai. L’entitat i protectora d’animals organitzarà aquest 28 de setembre una nova edició de la fira al Parc Europa. Un esdeveniment perfecte pels amants dels animals.

L’horari serà d’11 a 19h, dividida en dues parts essencials. La del matí, contemplarà la tradicional presentació de les entitats col·laboradores, repartides en establiments i entitats protectores d’animals, provinents de diferents parts de Catalunya, que volen donar difusió al rescat i adopció responsable d’animals.

També hi haurà actuacions musicals per amenitzar l’ambient lúdic al Parc Europa i la tradicional paella vegetal de Veu Animal amb cost de sis euros per recaptar fons i ajudar a l’entitat envers els costos de tractaments veterinaris, aliments i manutenció dels animals rescatats a Veu Animal, a més de venda de productes i marxandatge per ajudar a la recaptació entre els quals destaquen des de l’organització que hi hauran bossetes de gats, figures 3D i labubus, el popular ninot que està de moda a tot arreu.

Com a novetat, a la tarda, hi haurà una activitat de “Programa de ràdio sobre gossos” en què les persones podran compartir la seva experiència en el rescat de canins. La desfilada de gossos en adopció o rescatats també se celebrarà amb entusiasme, a més de regalar lots de productes locals dels comerços de Santa Coloma que hi participen en la fira.

Fotografia: Cartell cedit per Veu Animal