
Dinamic triomfa al Campionat d’Espanya i té plaça al Mundial
L’escola de ball Dinamic Santa Coloma ha triomfat en el Campionat d’Espanya de Fitkid 2025, celebrat a Blanes la primera setmana de maig. Durant els quatre dies de certamen, van competir 2.555 participants, provinents de 54 clubs d’arreu d’Espanya.
En representació de la nostra ciutat, Dinamic va presentar 22 coreografies, que prèviament s’havien classificat mitjançant el Campionat de Catalunya. Entre aquestes, 20 coreografies van ser premiades, aconseguint 14 medalles d’or, 4 medalles de plata i 2 medalles de bronze.
Els premiats amb medalles d’or van ser Nahia Ojeda, Iris Baluta, Ivet Ruiz i Iris Baluta (Fitkid promo duet kid), Alex Gómez i Zoe Cano (Fitkid duet promo júnior), Alex Cano, Iris Durán, Alba Gómez, Paula Álvarez, Fitkid grup promo júnior, Fitkid grup adult, Fitkid grup júnior, Fitkid equip adult i fantasia equip adult.
Les medalles de plata van ser aconseguides per Paula Cifuentes, Claudia Ibañez, Alba Gómez i Paula Cifuentes (Fitkid duet adult) i Fitkid grup kid. Finalment, Ivet Ruiz i Zoe Cano van aconseguir les medalles de bronze.
Amb aquests resultats, Dinamic es classifica pel Mundial de 2026, que encara no té seu. La idea és continuar treballant en les coreografies i perfeccionar-les per poder anar. Tot i això, en ocasions anteriors també han aconseguit plaça, però finalment no han pogut estar presents per les dificultats que suposava el viatge i la comptabilitat amb les seves activitats diàries, entre altres motius.
Roberto Torres, director de l’escola de ball, ha declarat a Elmirall.net que tot l’equip “està molt orgullós amb la feina que els ballarins i ballarines fan durant el curs, i de com lluiten per treure endavant cada coreografia”. De fet, explica que, tot i patir algunes lesions i tenir molèsties, molts d’ells i elles són “valents de continuar ballant i competint”.
Fotografies: Dinamic Santa Coloma