
L'Esperit Sant vol vacunar la plantilla en tres setmanes
L'hospital de l'Esperit Sant va iniciar ahir la campanya de vacunació entre els seus professionals i té previst administrar la primera dosi a tota la plantilla en el transcurs de les tres properes setmanes.
Hores d'ara hi ha 39 persones hospitalitzades amb Covid-19 al centre hospitalari colomenc, el que representa un 25 per cent de l'ocupació de l'hospital, i 6 professionals en aïllament. Des de principis de 2021 s'han produït dos morts pel virus a l'Esperit Sant. L'Esperit Sant també ha remodelat els seus espais al Servei d'Urgències amb l'objectiu d'incrementar la seguretat de professionals i usuaris.
A Santa Coloma l'índex de risc de rebrot és molt alt i ha pujat fins als 970 punts aquesta segona setmana de gener. En el transcurs de l'última setmana s'han diagnosticat amb PCR i antígens un total de 470 persones, i en els darrers 14 dies un total de 736.
El balanç oficial de morts per coronavirus a Santa Coloma de Gramenet és de 274 defuncions i el nombre de contagis se situa en 8.721 persones afectades. La taxa de reproducció actual del virus és de 1,50.